ZSP Display van Albert Heijn

Zet jouw merk in de spotlight op ah.nl en in de AH App

Klaar voor de start? Let's Display!

Play video

Voordelen van Display

  • Inspireer, converteer – Zichtbaarheid op verschillende posities op ah.nl en in de AH App
  • Volledige controle – bepaal zelf targeting, looptijd en creatie
  • Slim gebruik van audiences - Adverteer op basis van écht koopgedrag op ah.nl en in de AH app. Maak gebruik van krachtige segmenten zoals herhaalkopers, kopers in specifieke productcategorieën of doelgroepen met een hoge affiniteit.
  • Snel live met jouw campagne – jouw campagne staat (meestal) binnen een paar uur klaar
  • Op basis van CPM-tarieven – adverteer flexibel, zonder vast budget
  • Optimaliseer realtime – stuur snel & gemakkelijk bij voor het beste resultaat
  • Test en leer – test op creatives en doelgroep en verbeter jouw campagne on the spot! Je krijgt direct inzicht in de resultaten en optimaliseert je campagne op basis van concrete learnings.

Hoe werkt Display via het Zelf Service Platform?

Met Display advertising vergroot je de zichtbaarheid van je merk of product op ah.nl en in de AH App. Je kiest zelf op welke plekken je banners zichtbaar zijn, bijvoorbeeld op de homepage, op Bonusposities, Allerhande of kies voor een van onze pakketten.

Je betaalt op basis van CPM (kosten per 1.000 vertoningen), waardoor je flexibel en schaalbaar kunt adverteren. Jouw campagne kan al binnen een paar uur live staan en je regelt alles eenvoudig zelf via het ZSP.

Via een real-time dashboard heb je altijd inzicht in de performance van je campagne. Je kunt direct optimaliseren door bijvoorbeeld je targeting aan te scherpen, een banner aan te passen of je budget bij te stellen.

Test & Learn: optimaliseer je online display campagnes

Bij Albert Heijn geloven we in datagedreven groei. Daarom bieden we binnen online display uitgebreide test & learn mogelijkheden om je campagnes continu te verbeteren. Door gericht te experimenteren krijg je inzicht in wat écht werkt voor jouw merk en doelgroep.

Via het ZSP kun je eenvoudig je eigen A/B-testen opzetten en direct zelf de resultaten monitoren. Zo behoud jij de regie en creëer je de meest effectieve Display campagnes.

Test bijvoorbeeld op:

  • Creatives – Vergelijk visuals, copy of call-to-actions
  • Landingspagina’s – Check welke pagina het meeste rendement oplevert
  • Doelgroepen – Experimenteer met segmenten om te zien waar je de meeste impact maakt
Lees alle optimalisatiekansen

Start met de e-learning en ontvang jouw certificaat!

Ben je nog niet bekend met het Zelf Service Platform Display van Albert Heijn en wil je snel van start? Maak de e-learning.

Maak de e-learning

Benieuwd wat Display voor jouw merk kan betekenen?

Stuur ons een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.