Digital Out Of Home
Met AH Digital Out Of Home heb je een enorm bereik. De digitale schermen van Albert Heijn zijn onderdeel van het BRO. Door deze standaardisatie kun je DOOH campagnes met elkaar vergelijken.
Relevantie en zichtbaarheid zijn belangrijker dan ooit. Combineer omnichannel media met feitelijke shopper insights (first party shopper data) om jouw klant op het juiste moment op een relevante manier te bereiken. Maak gebruik van onze self-service tools of tailor-made analyses voor de juiste inzichten.
Bereik jouw klant via verschillende middelen, wij bieden veel oplossingen
Met AH Digital Out Of Home heb je een enorm bereik. De digitale schermen van Albert Heijn zijn onderdeel van het BRO. Door deze standaardisatie kun je DOOH campagnes met elkaar vergelijken.
Blijf altijd top-of-mind met display banners op AH.nl en in de AH App. Display banners zijn getarget op positie of doelgroep binnen de AH omgeving. Daar waar de klant is en jouw product relevant is.
Door jouw product te tonen op relevante pagina's zorg je ervoor dat je product onder de aandacht komt en de consument wordt getriggerd om voor jouw product te kiezen.
Vegroot jouw zichtbaarheid wanneer shoppers actief zoeken naar producten zoals die van jou. Search banners staan op prominente en drukbezochte posities bij zoekresultaten.
Bereik de klant op het moment van productaankoop in de winkel. De mogelijkheden om instore te adverteren zijn groot. Van digitale schermen tot wobblers en van vloerstickers tot deurstickers.
Maak van een eenmalige klant een loyale klant middels frequente contactmomenten. Met Extra Deal mailings en (online) sampling bereik je de voor jou meest relevante shoppergroepen.
Ben je benieuwd naar cases, insights, nieuws en interviews? Ontdek het zelf!
Wij hebben veel anonieme data waarmee we klantgedrag in kaart brengen, bijvoorbeeld Bonuskaart data. En al deze inzichten kunnen we gebruiken om jouw campagnes zo succesvol mogelijk in te zetten.
Wil je zelf zien hoe jouw producten en productcategorie het doen? Gebruik ons eigen dataplatform SIS (ShopperInSide). Neem voor meer informatie contact met ons op om toegang te krijgen tot waardevolle inzichten.
We innoveren constant. En dat betekent dat er ook veel wordt getest. Zo doen we ROPO, ROAS- en crossmediale studies om het effect van retail mediacampagnes te meten. Neem contact met ons op als je samen met ons een crossmedia studie wilt opzetten.